Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

ARONIS MATHIOU









Μάθιου Αρώνης

Βιογραφικό

Έχω γεννηθει στο Σύδνευ Αυστραλίας από Έλληνες γονείς.


Μεγαλωσα στην Ελλάδα.Σπούδασα στο Ελληνικό ωδείο αριστεύοντας στα 
πτυχία αρμονίας,αντίστιξης φούγκας και πιάνο υπό την διδασκαλία του αείμνηστου 
Ευάγγελου Κατσάμπα.
Εχω συνεργαστεί με αρκετούς γνωστούς καλλιτέχνες συνοδεύοντας με συνθέσεις μου 
έργα ποιητών κ συγγραφέων (Ποιητής Νικοδημος, Ειρήνη Κονιδάρη-ηθοποιος, 
Καρυοφυλιά Καραμπέτη-ηθοποιός, Θάνος Σακελλαρίου, Μάρκος Συνοδινός-Συγγραφέας-ποιητής),
καθώς κ με διάσημους μουσικούς (Κωνσταντίνος Παλιατσάρας -τενόρος, Άννα Μορφίδου -Σοπράνο).

Έχω γράψει μουσική για αρκετές ερασιτεχνικές θεατρικές. παραστάσεις.Τα έργα μου,
Κλασικά και μη ,απαριθμούν 3.127


Συνθέσεις


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου